menu košík 0
Zákaznický servis

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Naši zákazníci jsou pro nás na prvním místě, a proto jsme jim k dispozici v otázkách ohledně produktů, reklamací, oprav i vrácení zboží.

Máte-li dotaz na technické parametry produktu, nebo Vám není něco jasné ohledně fungování zboží, obraťte se prosím na e-mail podpora@vlahova.cz.

Reklamace

Stane-li se, že náš produkt v záruce, tedy do uplynutí 24 měsíců od zakoupení nefunguje tak, jak by měl, zašlete ho prosím s popisem vady, Vašimi kontaktními údaji a dokladem o koupi nebo záručním listem na adresu firmy:

Jasněna Vláhová s.r.o. - SERVIS
Přibyslav 77
549 01 Nové Město nad Metují

Naprostá většina závad našich výrobků je řešitelná opravou na našem specializovaném servisním oddělení. Problém je většinou odstraněn již v den obdržení zásilky, ale abychom mohli zaručit, že se situace nebude opakovat, je někdy produkt přemístěn na testování a proces tak může trvat déle.

O stavu Vaší reklamace se můžete informovat na telefonním čísle 491 470 444 od pondělí do pátku vždy od 6:00 do 16:00 nebo na e-mailu servis@vlahova.cz.

Plné znění Vašich záručních práv najdete v sekci OBCHODNÍ PODMÍNKY.

ODEBÍREJTE NOVINKY