ČASTÉ DOTAZY
Jakým způsobem si mohu zboží nechat doručit?
Zboží, které si u nás objednáte, vám doveze Česká pošta nebo přepravní společnost GLS. Rádi doručíme vybrané zboží na některou z našich prodejen a vyzvednete si ho tam osobně.
Jak mohu zaplatit?
Zaplatit vaše zboží můžete třemi způsoby:
- na dobírku (platba při převzetí zboží)
- převodem na náš bankovní účet
- hotově při osobním převzetí
Kolik stojí poštovné?
Poštovné se liší v závislosti na zvoleném přepravci a na způsobu platby. Pokud je hodnota Vaší objednávky větší než 1500Kč, dovezeme Vám jej zdarma.
Poštovné GLS:
- platba předem 80 Kč
- platba na dobírku 110 Kč
Poštovné Česká pošta:
- platba předem 110 Kč
- platba na dobírku 145 Kč
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Máte kamennou prodejnu a mohu si tam vyzvednout objednané zboží?
- v Novém Městě nad Metují na náměstí Republiky 77
- v Náchodě v Hrašeho ulici čp. 25
Zboží si tam můžete nechat zdarma doručit a vyzvednout si ho osobně.
Jaká je záruka na Vaše zboží?
Záruka je 24 měsíců.
Máte-li nějaký dotaz nebo se chcete informovat o průběhu Vaší reklamace, obraťte se prosím na naše reklamační oddělení na emailu servis@vlahova.cz nebo na telefonu +420 491 422 796.
Jak řešíte reklamační servis?
Aby byla reklamace vyřízena, je třeba splnit podmínky reklamace.
Kam mám poslat zboží na reklamaci a jak dlouho bude trvat?
Zboží zašlete, společně s dokladem o koupi (účtenkou
nebo záručním listem) a popisem závady, na naši adresu:
Jasněna Vláhová s.r.o. - SERVIS
Přibyslav 77
Nové Město nad Metují
549 01.
Uveďte na sebe kontakt a zpáteční adresu pro usnadnění komunikace.
Ze zákona musíme reklamaci vyřídit do 30dní. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo
na vrácení peněz. Reklamace však bývá vyřízena zpravidla do 14dní.
O jejím průběhu se můžete informovat na emailu servis@vlahova.cz nebo na telefonu +420 491 422 796.
Mohu objednané zboží vrátit?
Pokud zboží zakoupené na e-shopu neodpovídá Vašim představám, můžete ho ze zákona do 14ti dnů vrátit v původním stavu a obalu bez udání důvodu. Máte možnost výměny produktu za jiný, ale samozřejmě i právo na okamžité vrácení peněz.
Zboží tedy prosím zašlete společně s poznámkou „vrácení zboží“ a Vašimi kontaktními údaji na adresu firmy:
Jasněna Vláhová s.r.o. – VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Přibyslav 77
Nové Město nad Metují
549 01
Ohledně finančního vyrovnání Vás budeme kontaktovat, v případě dotazů prosím volejte na +491 470 444 od pondělí do pátku vždy od 6:00 do 16:00.
Jak je to s označením vodotěsnosti a co ji může narušit?
Naše hodinky jsou rozděleny do několika kategorií dle stupně vodotěsnosti. Např. označení 30M (nebo 3 ATM) znamená, že hodinky vydrží tlak v hloubce 30m za stálých podmínek. V praxi ovšem dochází při pohybu pod vodou ke zvyšování tlaku a reálný stupeň vodotěsnosti je tak nižší. Nejčastěji dochází k proniknutí vlhkosti do pouzdra hodinek přes korunku, proto s ní nikdy nemanipulujte pod vodou.
Například s pánskými hodinkami JVD Seaplane si můžete bez obav užívat veškeré běžné vodní sporty od klasického plavání až po potápění, jelikož je jejich vodotěsnost pro tyto aktivity přizpůsobená.
Dámské hodinky mají spíše estetickou funkci, přesto jsme je při vyvíjení opatřil základní vodotěsností, se kterou se ženy mohou během dne setkat. Tyto hodinky nejsou primárně určeny na sportovní aktivity, ovšem rekreační sporty zvládnou bez problému.
U dětských hodinek jsme uvažovali obdobně, aby nedošlo při dětských hrátkách k poškození strojku vodou. Všechny dětské hodinky si bez problémů poradí se stříkající vodou, deštěm i mytím rukou a sprchováním.
Z čeho jsou vyrobeny Vaše hodinky a ocelové šperky? Jsou vhodné pro alergiky?
Pouzdra i kovové tahy dámských a pánských hodinek jsou vyrobeny z kvalitní nerezové oceli, kterou bez problémů snášejí i lidé alergičtí na různé kovy. Samozřejmostí je i absence niklu ve všech našich produktech.
Šperky jsou pro alergiky úplně stejně vhodné, vyráběny jsou z chirurgické oceli.
Kupujete-li hodinky pro Vaše dítě a chcete, aby mu nějaký ten rok vydržely, vyhněte se v obchodech často nabízeným dětským hodinkám s nekvalitními plastovými komponenty. Dětské hodinky JVD jsou oproti nim vyrobeny z kvalitní bezniklové slitiny kovů tak, aby byly pro děti zdravotně nezávadné, příjemné na ruce a vydržely jim celé dětství. Víčko na spodní straně je ocelové. Řemínky dětských hodinek jsou vyrobeny z polyuretanu, díky čemuž jsou lehké, řemínek je pevný, pružný a otěruvzdorný.Jaký je rozdíl mezi minerálním tvrzeným a safírovým sklíčkem u hodinek?
Minerální tvrzené sklo je používáno u většiny našich hodinek. Jedná se o skutečné sklo s vysokým obsahem oxidu křemičitého. Díky tomu je na rozdíl od klasického skla to tvrzené daleko tvrdší a odolnější proti poškrábání.
Safírové sklo je výjimečné tím, že je na stupnici tvrdosti na devátém místě z deseti. Safírové sklo je tedy v podstatě nepoškrabatelné. K tomu může dojít pouze látkou ještě tvrdší, kterou je jen diamant. Čím je ale minerál tvrdší, tím je křehčí. Při dopadu takových hodinek z větší výšky na tvrdou zem se může stát, že se sklo doslova rozsype na prach a malé částečky se mohou dostat do strojku. Na to je nutné dávat pozor.
Jak fungují rádiem řízené hodiny a budíky?
Rádiem řízené hodiny a budíky JVD se automaticky seřizují na základě signálu DCF 77 šířeného z vysílače poblíž německého Frankfurtu v okruhu přibližně 1500 – 2000 km. Takto označené výrobky JVD se seřídí na správný čas i datum automaticky bez nutnosti dalšího řízení, včetně nastavení na letní, resp. zimní čas.
Výhodou je absolutně přesný chod, který je neustále synchronizován. Pokud dojde k výpadku signálu na vysílači, případně při přepnutí na záložní anténu v mateřském vysílači, pracuje systém dál na principu normálního bateriového strojku.
Čím může být příjem radiového signálu rušen?
Po koupi hodin JVD řízených signálem DCF 77 je třeba dbát na dobré umístění přístroje, neboť monitory, televizní přijímače, zářivky apod. vytvářejí elektromagnetické pole, které ve svém blízkém okolí ruší ostatní signály včetně nosného signálu DCF 77.
Mohu si u vás objednat nový řemínek?
Ano. Skladem máme několik set druhů, délek a barev řemínků. Konkrétní požadavky s Vámi rádi vyřešíme individuálně na emailu info@vlahova.cz
Mohu si u vás při koupi hodinek přes e-shop rovnou nechat zkrátit řemínek?
Na požádání Vám kovový tah hodinek rádi upravíme. Změřte si co nejpřesněji obvod zápěstí a ten spolu s žádostí o zkrácení napište do poznámky k objednávce. Články, o které vám tah zkrátíme, zašleme spolu s hodinkami pro případ, že byste je v budoucnu potřebovali.
Na koho se mohu obrátit se svými dotazy?
Pokud se chcete informovat o stavu reklamace, jsme pro Vás připraveni na emailu servis@vlahova.cz.
Jestli se chcete zeptat na cokoliv jiného, volejte na tel. číslo +420 491 470 444 nebo pište na info@vlahova.cz .
Kam se mohu obrátit, pokud jsem ztratil návod k použití a nyní bych jej potřeboval?
Pokud potřebujete s čímkoli poradit, pište na email podpora@vlahova.cz. Jestli potřebujete poslat návod, uveďte kód produktu (např. RB78) nebo připojte fotografii výrobku.