ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Naši zákazníci jsou pro nás na prvním místě, a proto jsme jim k dispozici v otázkách ohledně produktů, reklamací, oprav i vrácení zboží.
Máte-li dotaz na technické parametry produktu, nebo Vám není něco jasné ohledně fungování zboží, obraťte se prosím na e-mail podpora@vlahova.cz.
Reklamace
Stane-li se, že náš produkt v záruce, tedy do uplynutí 24 měsíců od zakoupení nefunguje tak, jak by měl, kontaktujte podpora@vlahova.cz nebo volejte na 491 470 444. Na základě Vašich údajů bude domluven svoz službou GLS.
Naprostá většina závad našich výrobků je řešitelná opravou na našem specializovaném servisním oddělení. Problém je většinou odstraněn již v den obdržení zásilky, ale abychom mohli zaručit, že se situace nebude opakovat, je někdy produkt přemístěn na testování a proces tak může trvat déle.
O stavu Vaší reklamace se můžete informovat na telefonním čísle 491 470 444 od pondělí do pátku vždy od 6:00 do 16:00 nebo na e-mailu servis@vlahova.cz.
Plné znění Vašich záručních práv najdete v sekci OBCHODNÍ PODMÍNKY.